Ana Sayfa / Yazılım - Otel Yönetimi

Otel Yönetimi

Akınsoft Wolvox Otel

Güçlü Wolvox ERP altyapısı ile otelini yönetmek isteyen tüm işletmeler için.

AKINSOFT WOLVOX Otel Programı, ERP ile tam entegrasyonlu, rezervasyon, resepsiyon, ön büro, odalar yönetimi, satış/kontrat işlemleri, ön kasa, CRM, departman haberleşme, bildirim hizmetleri, banket/organizasyon yönetimi, forecast raporları, gün sonu işlemleri, bloke işlemleri, xml raporları ve otel durum raporunu içermektedir.

  • Kullanıcı Dostu Arayüz
  • Esnek Raporlama
  • Veri Aktarımı
  • Windows Uyumluluğu
  • İlişkisel Veritabanı
  • Kullanıcı Yetkilendirme
  • Çoklu Dil Desteği
  • Çok Kullanıcı Desteği
Bilgi İçin

Otel Yönetimi

WOLVOX Otel programını kullanırken ön büro penceresinden tüm işlemleri hızlı bir şekilde yapabilirsiniz. Grup rezervasyonu tanımlayabilir, toplu oda atama, check in, check out yapabilirsiniz. Ayrıca grup rezervasyonunda acente için tek bir fatura düzenleyebilirsiniz. Detaylı folyo kartı ve odadaki kişilere ayrı ayrı işlem yapabilirsiniz. Tek bir rezervasyon üzerine birden fazla oda ataması yapabilirsiniz. İsterseniz otelin o anki durumunu gösteren, otel durum raporu alabilirsiniz. Otelinizin doluluk oranlarını ayrıntılı bir şekilde raporlayabilirsiniz (FORECAST).

Otelinizin restaurant bölümündeki adisyonları WOLVOX Restaurant ile tam uyumlu çalıştırarak, isterseniz kablosuz bağlantı PDA ile sipariş alıp - verebilir ve bunu WOLVOX Otel müşterilerinize aktarabilirsiniz. Hızlı bir şekilde gün sonu ile otelinizi bir sonraki güne hazır hale getirebilirsiniz. Detaylı müşteri kaydı alabilirsiniz. XML ve BTM (Bilgi Toplama Merkezi) raporlarını oluşturup bağlı bulunduğunuz EGM (Emniyet Genel Müdürlüğü) bünyesinde bulunan karakol birimine gönderebilirsiniz. Ayrıca mevcut oda kayıtlarınızda kat, blok, manzara, yatak tipi ve oda tanımları yaparak müşterilerinize daha iyi bir hizmet sunabilirsiniz.

Nakit ve kredi kartı folyo işlemlerinin anında WOLVOX Ön Muhasebe entegrasyonunu sağlayabilirsiniz. Acenta ve sözleşme kayıtları hazırlayabilirsiniz. Sınırsız gelir ve ödeme departmanı tanımlayabilirsiniz. Acentadan bağımsız fiyat, tarife ve dönem seçenekleri oluşturabilirsiniz. Müşteri listesinde toplu mail veya sms gönderebilirsiniz. Kayıp eşya ve arıza bildirimi yapabilir, ayrı ayrı raporlayabilirsiniz.